صفحه اصلی مقالاتبادام زمینی

بادام زمینی

بادام‌زمینی :

بادام‌زمینی ازنظر غنای پروتئینی منبع خوبی از انرژی است و 100 گــرم بادام‌زمینی حاوی 50 گرم چربی، 16گرم کربوهیدرات و 26 گرم پروتئین است. چربی­های موجود در بادام‌زمینی از نوع غیراشباع و مفید هستند. منیزیم موجود در بادام‌زمینی، گرفتگی عضلانی را رفع و از ابتلا به دیابت نوع دوم جلوگیری می­کند و با توجه به میزان پایین چربی­های اشباع‌شده و مقدار بالای چربی­های غیراشباع می­تواند خطر ابتلا به عارضه قلبی را کاهش دهد.

پرک بادام‌زمینی :

پرک بادام‌زمینی بدون پــوست ما یک بافـت نرم دارد. پرک بادام‌زمینی ایـده آل برای پخت‌وپز، شیرینی (مسقطی، انواع تارت ها و غیره )، بستنی‌سازی و همچنین تمام غذاهایی که دوست دارید طعمی متفاوت و لذیذ داشته باشند. تأمین مطمئن منابع بادام‌زمینی، ما را قادر می­سازد تا محصول فوق­العاده و تازه­ای به شما ارائه کنیم. این بادام‌زمینی بدون نمک، بدون گلوتن و بر اساس بالاترین استانداردها پوست­گیری شده است و هر مغز بادام‌زمینی به 4 یا 8 اسلایس تبدیل می­شود. پرک بادام‌زمینی نیت نات تازه، سالم و طبیعی با ظاهری زیبا و دارای حداقل میزان خرد و شکسته است که دربسته بندی 10 کیلوگرمی قابل‌ارائه می­باشد.

خلال بادام‌زمینی :

خلال بادام‌زمینی سفید و بدون پوست ما ایده آل و گزینه­ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه جایگزین خلال بادام درختی می­باشد. هر خلال با ضخامتی حدود 2 میلی­متر در قالب سوزنی و ضخیم با حفظ خواص بادام‌زمینی و دربسته بندی‌های 5 و 10 کیلوگرمی قابل‌ارائه است.

بادام‌زمینی بدون پوست :

بادام‌زمینی یکی از رایج‌ترین میوه­های آجیلی است اما ممکن است برای اولین بار این سؤال به ذهن برسد که آیا بادام‌زمینی برای بدن مفید است؟!

درصد بالای پروتئین موجود در بادام‌زمینی باعث احساس سیری در فرد می­شود و منبع خوبی از ویتامین­ها و مواد معدنی ضروری است که ایجادکننده رژیمی سالم و کامل برای افرادی خواهد بود که به دنبال کاهش وزن درست و منطقی خود هستند.

گرانول بادام‌زمینی :

گرانول بادام‌زمینی نیت نات با استفاده از بالاترین استاندارد­ها و دستگاه­های پیشرفته پوست­گیری و خردشده می‌شود. دارای عطر، رنگ و مزه طبیعی بدون افزودنی در سایزهای 3-2 ،4-3 ، 6-4 و 8-6 میلی­متر موجود و در بسته­بندی­های 12 کیلوگرمی قابل‌ارائه می­باشد.

با توجه به سالم بودن و خالص بودن محصول، گزینه­ی بسیار جذابی برای صنایع غذایی­، نان­، شیرینی­، شکلات و بستنی محسوب می‌شود.

 

1397/09/08