صفحه اصلی اخبار سرمايه گذاري توليدکنندگان در بخش صادرات

سرمايه گذاري توليدکنندگان در بخش صادرات


توليدکنندگان در بخش صادرات سرمايه گذاري کنند
سيد محمود نوابي رييس سازمان حمايت از توليدکنندگان و مصرف کنندگان گفت: توليدکنندگان بايد توجه داشته باشد که حوزه تقاضا در کشور بسته است و در خصوص صادرات محصولات خود به کشورهاي ديگر سرمايه گذاري کنند.
وي اظهار کرد: در ارائه خدمات پس از فروش کالاهاي ايراني نقص هايي وجود دارد، ولي حرکت هاي خوبي انجام شده است و امروز بنگاه هاي اقتصادي بايد خدمات قبل، حين و پس از فروش را به مصرف کننده ها ارائه کنند.
نوابي با بيان اين که تا چند سال قبل، توليدکنندگان و عرضه کنندگان مي ‌گفتند «کالاي فروخته شده پس گرفته نمي ‌شود»، گفت: اين توهين به مصرف کننده ها بود، امروز ديگر اين موضوع را نمي ‌بينيم و خدمات بهبود پيدا کرده است.
وي همچنين افزود: حمايت از کالاي ايراني با بنر زدن و شعار دادن محقق نمي ‌شود، همه بايد با همبستگي ملي از کالاي ايراني حمايت کنيم، اگر بخش هاي ماليات، بيمه و بانک وارد ميدان حمايت نشوند، کار پيش ‌نمي ‌رود و توليدکنندگان با مشکلات بيشتري مواجه مي‌ شوند.
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: مصرف کننده ايراني بايد به مصرف کالاي ايراني افتخار کند و توليدکننده نيز بايد در خدمت مصرف کنندگان باشد و کيفيت کالاي خود را افزايش دهد.
نوابي بيان کرد: استفاده از حداکثر ظرفيت ها، تنوع محصول، ارتقاي کيفيت، رعايت حقوق مردم و افزايش حمايت و گارانتي محصول از نکته هايي است که توليدکنندگان بايد به آنان توجه کنند.

منبع خبر: ایرنا

1397/02/01