صفحه اصلی اخباربازسازي و نوسازي واحدهاي فرسوده قزوين

بازسازي و نوسازي واحدهاي فرسوده قزوين

بازسازي و نوسازي واحدهاي فرسوده قزوين
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوين گفت: به منظور رونق توليد، بازسازي و نوسازي واحدهاي فرسوده در قزوين در اولويت ستاد تسهيل قرار دارد.

جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان روز شنبه با حضور عبدالمحمد زاهدي استاندار قزوين، محمدي نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولان در محل استانداري قزوين برگزار شد.

علي پرزحمت در سومين جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد با اشاره به نامگذاري سال جديد توسط مقام معظم رهبري به نام حمايت از کالاي ايراني، گزارشي از روند پرداخت تسهيلات بهين ياب ارائه کرد.

وي گفت:در مجموع تاکنون ۱۰۰۵ واحد در بخش صنعت و کشاورزی به مبلغ ۸۸۷ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: در طی هفته گذشته ۱۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۷ میلیارد ریال توسط بانکهای عامل استان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: تعداد ۲۲۶ فقره متقاضی در سامانه نوسازی و بهسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند و تاکنون ۴ مورد تسهیلات به مبلغ ۵۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از ثبت نام واحد های صنفی در سامانه بهین یاب خبر داد و گفت:این متقاضیان تاکنون به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به سیستم بانکی معرفی شده اند.

پرزحمت از تحقق ۷۵ درصدی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و گفت:در سال ۱۳۹۶ تعداد ۹۹۱ مصوبه در این کارگروه به تصویب رسیده است که عمده آن مربوط به بانکها بوده است.

خبرگزاري مهر
neat-nut.com

1397/02/09